דרושים
מטפלים רגשיים

דרושה לך מטפלת רגשית? דרוש לך מטפל רגשי?
הגעת למקום הנכון.

דרושים מטפלים רגשיים איור

טיפול רגשי – דרושים

המדריך הישראלי לטיפול רגשי מכיל רשימה של אנשי מקצוע מעולים, לרבות פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים, עובדים סוציאליים קליניים, מטפלים באומנות, מטפלים בהבעה ויצירה, מטפלים בשיטת CBT – ומטפלים רגשיים. אם אתם עוסקים בטיפול רגשי, ומעוניינים להיכנס לרשימת אנשי המקצוע המעולים שלנו, אתם מוזמנים להשאיר פרטים – וניצור אתכם קשר בהקדם. הרשימה מכילה מטפלים רגשיים מוסמכים ומנוסים בלבד. נשמח לשמוע מכם, להכיר אתכם ולהכיר את ההיסטוריה האקדמית והמקצועית שלכם.

אם אתם אנשים מן השורה, ואתם מחפשים מטפל רגשי או מטפלת רגשית, אתם מוזמנים לבדוק את הרשימה – ולמצוא את איש או אשת המקצוע המתאימים ביותר עבורכם. הרשימה מסודרת לפי קטגוריות שונות למען הנוחות שלכם. תמצאו בה אנשי מקצוע המתמחים בסוגים שונים של טיפול רגשי ובשיטות שונות של טיפול רגשי.

כמו כן, תמצאו בה מטפלים רגשיים המתמחים בעבודה עם שכבות גיל שונות – ילדים בגיל הרך, ילדים, נוער ומבוגרים. תמצאו בה מטפלים המתמחים בטיפול בסוגיות רגשיות ספציפיות, כמו טיפול רגשי בחרדה, טיפול רגשי בהפרעות אכילה וטיפול רגשי בדיכאון. כמובן שתוכלו למצוא בה מטפלים שעובדים בכל האזורים בארץ – צפון, שרון, מרכז ודרום, ומטפלים שעובדים בערים שונות, לרבות תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע.