טיפול רגשי במרכז

חיפשת מטפלים רגשיים מומלצים באזור המרכז?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים באזור המרכז.

טיפול רגשי לפי אזור מגורים איור

טיפול רגשי לילדים במרכז

מתגוררים באזור המרכז ומחפשים טיפול רגשי לילדכם? ברשימת המטפלים הקיימת באתר תוכלו למצוא מטפלים המתמחים באופן ספציפי במתן טיפול רגשי לילדים במרכז הארץ. מטפלים אלו הם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בעבודה עם ילדים בגיל הרך וילדים בוגרים יותר, והם מעניקים סוגים שונים של טיפול רגשי המתאימים במיוחד לילדים, טיפולים יצירתיים – שמתגברים על המכשול המילולי.

בין הטיפולים המתאימים במיוחד לילדים נכללים גם טיפול רגשי בעזרת בעלי חיים, טיפול רגשי CBT, טיפול רגשי באומנות – ועוד. בנוסף, מטפלים אלו עובדים גם בשיטות טיפול שונות, כמו טיפול רגשי פרטני, טיפול רגשי משפחתי וטיפול רגשי בבית, כך שמרחב הבחירה שלכם גדול.

מטפלים רגשיים מומלצים באזור המרכז – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים במרכז

אם אתם בני נוער המתמודדים עם בעיות רגשיות שונות, או הורים למתבגרים שחושדים שהמתבגר שלהם מתמודד עם סוגיה המצריכה אבחון וטיפול, ברשימת המטפלים שלנו תמצאו את מיטב המטפלים הרגשיים בישראל, לרבות כמובן אלו העובדים באזור המרכז.

מלבד קריטריון של אזור בארץ, הרשימה מחולקת גם לפי התמחויות בעבודה עם שכבות גיל שונות, וכוללת כמובן גם מטפלים מומלצים שעברו הכשרה ספציפית במתן טיפול רגשי למתבגרים ולבני נוער. עם השנים מטפלים אלו רכשו ניסיון רב, ממנו תוכלו להפיק תועלת רבה במסגרת של מפגשי מטפל-מטופל. מטפלים אלו נבחרו בקפידה על ידנו, כך שאנחנו סומכים ידינו על כך שהם יעניקו לכם טיפול מצוין.

מטפלת רגשית מומלצת באזור המרכז – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים במרכז

מבוגרים המתמודדים עם משברים נפשיים וקשיים רגשיים, ומחפשים טיפול רגשי במבוגרים במרכז, ימצאו קשת רחבה של אפשרויות מעולות ברשימת המטפלים שלנו, שכוללת מטפלים כמו עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטים, פסיכואנליטיקאים, פסיכיאטרים, פסיכולוגים קליניים ומטפלים רגשיים.

אלו מטפלים שבנוסף להכשרתם האקדמית, גם עברו הכשרות נוספות וצברו ניסיון רב בטיפול במבוגרים המתמודדים עם אתגרים רגשיים שונים. מומלץ לבדוק היטב את ההיצע הרחב ולבחור במטפלים רגשיים במרכז, שמתמחים באופן ספציפי בעבודה עם מבוגרים, ויכולים להעניק לכם את שיטות הטיפול ואת סוגי הטיפול שבהם אתם מעוניינים.

באילו ערים במרכז ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית הערים והיישובים באזור המרכז, כולל אור יהודה, אזור, באר יעקב, בני ברק, בת ים, גבעתיים, גבעת שמואל, גדרה, גן יבנה, גני תקווה, חולון, יבנה, יהוד, כפר חב"ד, לוד, מודיעין, נס ציונה, סביון, פתח תקווה, קריית אונו, קריית עקרון, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן ותל אביב.

כמה עולה טיפול רגשי במרכז?

מחיר של שעת טיפול רגשי באזור המרכז משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי במרכז), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי במרכז) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור המרכז