טיפול רגשי בירושלים

חיפשת רשימת מטפלים מומלצים באזור ירושלים והסביבה?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים בעיר ירושלים.

טיפול רגשי לפי עיר מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בירושלים

אם אתם מעט מודאגים מדפוסי ההתנהגות או מקצב ההתפתחות של ילדכם, יכול להיות שכדאי לכם לבחון את המצב ולפנות לקבלת טיפול רגשי. באתר שלנו תמצאו רשימה של מטפלים, בעלי התמחויות שונות, לרבות מטפלים המתמחים בעבודה עם ילדים בגיל הרך וילדים בוגרים יותר. בנוסף לשכבת הגיל, תוכלו לבחור מטפלים בערים שונות, כולל מטפלים מומלצים בירושלים.

מטפלים רגשיים בילדים עובדים עם מגוון של סוגי טיפול ושיטות טיפול. הם עושים שימוש בכלים אמנותיים של הבעה ויצירה או נעזרים בבעלי חיים שעברו הכשרה ייעודית לצורך מתן טיפול מדויק ומתאים לילדים. הם מקבלים את מטופליהם בקליניקה שלהם, ובמידת הצורך, חלקם גם מעניקים טיפול רגשי בבית.

מטפלים מומלצים באזור ירושלים והסביבה – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בירושלים

הדרך הטובה ביותר לקבל ולהעניק טיפול היא לערוך אותו במסגרת הקליניקה של המטפל. אם אתם מחפשים מטפלים בירושלים, תוכלו לבדוק את רשימת המטפלים באתר, ולבחור את אלו המתמחים בעבודה עם בני נוער ומתבגרים, ובנוסף לכך לבחור מטפלים שמעניקים טיפול רגשי בירושלים – למען הנוחות האישית שלכם.

בנוסף לאפשרות לקבל טיפול מקצועי במסגרת הקליניקה של המטפל, כיום ישנם מטפלים שמעניקים גם טיפול אונליין. בתקופה שבה בני הנוער מורגלים הן ללימוד והן לעבודה מהבית, זה יותר מתקבל על הדעת לקבל גם טיפול רגשי אונליין, וזאת לפחות בחלק מהמקרים או בחלק מהזמן. אם אתם חושבים שזוהי האפשרות הרצויה מבחינתכם, התחשבו בכך בתהליך בחירת המטפל או המטפלת שלכם.

מטפלת רגשית מומלצת באזור ירושלים והסביבה – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בירושלים

רשימת המטפלים באתר מאורגנת כך שתוכלו למצוא בנוחות את המטפל הרגשי או המטפלת הרגשית המתאימים והמדויקים ביותר עבורכם. ניתן לבחור מטפלים על פי עיר, כמו למשל מטפלים מומלצים בעיר ירושלים, וניתן לבחור מטפלים על פי התמחות וניסיון בעבודה עם שכבת גיל מסוימת, כמו מטפלים במבוגרים. באופן כללי, בחירת מטפל רגשי או מטפלת רגשית המקבלים מטופלים בסמיכות גיאוגרפית היא רעיון טוב, ופרמטר הנוחות הוא בהחלט בעל משמעות.

מטפלים רגשיים בירושלים מעניקים סוגי טיפול שמתאימים גם למבוגרים, וזאת בין היתר למען צליחה של משברים, פתרון קונפליקטים רגשיים, גמילה מהתמכרויות וטיפול בהפרעות רגשיות. בחירה מדויקת של מטפל רגשי או מטפלת רגשית, מבחינת סוג הטיפול, שיטת הטיפול, סוג ההתמחות המקצועית והמיקום בארץ, תגדיל באופן ניכר את הסיכוי שהטיפול בכם ינחל הצלחה רבה.

מטפל רגשי מומלץ באזור ירושלים והסביבה – כולל טיפול פסיכולוגי

באילו שכונות בירושלים ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית השכונות בעיר ירושלים, כולל בית הכרם, בית וגן, גבעת מרדכי, גבעת משואה, גבעת שאול, קטמונים, גילה, הגבעה הצרפתית, המושבה האמריקאית, המושבה הגרמנית, הר נוף, טלביה, מאה שערים, מורשה, מלחה, נווה יעקב, נחלאות, סנהדריה, עין כרם, פסגת זאב, קריית יובל, קריית מנחם, קריית משה, רוממה, רחביה, רמות, רמת אשכול, רמת שלמה ותלפיות.

כמה עולה טיפול רגשי בירושלים?

מחיר של שעת טיפול רגשי בעיר ירושלים משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בירושלים), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בירושלים) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור ירושלים והסביבה