טיפול רגשי בצפון

חיפשת מטפלים רגשיים מומלצים באזור הצפון?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים באזור הצפון.

טיפול רגשי לפי אזור מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בצפון

אם אתם הורים לילדים שמתגוררים בצפון הארץ, באתר שלנו תמצאו רשימה של מטפלים מצוינים, המתמחים בעבודה עם ילדים בגיל הרך וילדים בוגרים. מטפלים אלו הם מטפלים שמשתמשים בכלים אמנותיים, כלים אקספרסיביים, דרכם הילדים יכולים להביע את עצמם באופן שמתאים להם, לרבות באמצעות משחק, הבעה, יצירה ואומנות.

מטפלים המתמחים במתן טיפול רגשי לילדים יכולים לטפל בקשיים רגשיים שונים שמהם עשויים לסבול ילדים. חלקם מעניקים טיפול רגשי באוטיזם, במטרה לעזור לילד לפתח כישורי תקשורת וכישורים חברתיים משופרים ולשפר את התפקוד שלו. חלקם מעניקים טיפולים רגשיים בחרדה, בדיכאון, בהפרעות אכילה ובסוגיות נוספות. מומלץ לבחור מטפל רגשי או מטפלת רגשית בצפון, שמתמחים בעבודה עם ילדים ומעניקים את סוג הטיפול שאותו אתם מחפשים.

מטפלים רגשיים מומלצים באזור הצפון – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בצפון

ברשימת המטפלים שלנו תוכלו למצוא מטפלים רגשיים בצפון, שעובדים בשגרה עם מתבגרים ובני נוער בגילים שונים, ועוזרים להם להתגבר על קשיים, להעלות את הדימוי עצמי, לפתח דפוסי התנהגות מועילים, לפתור קונפליקטים פנימיים ובהמשך החיים להיות האנשים המבוגרים הטובים והמסופקים ביותר שהם יכולים להיות.

מטפלים רגשיים יכולים להעניק שירות בקליניקה שלהם, או לחילופין להגיע לבית המטופלים או לערוך איתם טיפולים אונליין, כשהאופציה המועדפת על רובם היא לערוך מפגשים פרטניים במסגרת הקליניקה. המטפלים ברשימה מעניקים טיפולים מסוגים שונים, המתאימים גם לבני נוער ומתבגרים, לרבות טיפול רגשי CBT, טיפול רגשי באומנות וטיפול רגשי בנוירופידבק.

מטפלת רגשית מומלצת באזור הצפון – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בצפון

טיפול רגשי במבוגרים הוא טיפול מורכב לעיתים, וזאת מכיוון שבמרוצת החיים אנחנו צוברים קונפליקטים בלתי-פתורים ודפוסי חשיבה והתנהגות שיכולים להקשות עלינו ולמנוע מאיתנו לחיות את החיים שאנחנו באמת רוצים. בנוסף לכך, מבוגרים עשויים להתמודד עם משברים כגון משברי נישואין, משברי גיל ומשברים מקצועיים.

ברשימה שלנו תמצאו מטפלים מצוינים, המעניקים טיפול רגשי למבוגרים בכל הארץ, כולל כמובן בצפון. חשוב לבחור במטפל רגשי או במטפלת רגשית המתמחים בטיפול בסוג הבעיה הרגשית איתה אתם מתמודדים, ואת אלו שמעניקים את שיטת וסוג הטיפול שאותם אתם מחפשים. כדאי לבדוק היטב את הרשימה בשביל להגיע למטפל או למטפלת המדויקים לכם, וכך להעלות את סיכויי הצלחתו של הטיפול.

באילו ערים בצפון ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית הערים והיישובים באזור הצפון, כולל אום אל פחם, אור עקיבא, בית שאן, דלית אל כרמל, זכרון יעקב, חדרה, חיפה, חצור הגלילית, חריש, טבריה, טירת כרמל, יקנעם עילית, ירכא, כפר ורדים, כפר יאסיף, כרמיאל, מג'דל שמס, מגדל העמק, נשר, מטולה, מעלות תרשיחא, נהריה, נצרת, סחנין, עכו, עפולה, עתלית, פרדס חנה כרכור, צפת, קיסריה, קצרין, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית ים, קריית מוצקין, קריית שמונה, ראש פינה, שלומי ושפרעם.

כמה עולה טיפול רגשי בצפון?

מחיר של שעת טיפול רגשי באזור הצפון משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בצפון), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בצפון) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור הצפון