טיפול רגשי בתל אביב

חיפשת רשימת מטפלים מומלצים באזור תל אביב והסביבה?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים בעיר תל אביב.

טיפול רגשי לפי עיר מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בתל אביב

באתר שלנו קיימת רשימה שלמה של מטפלים מצוינים, ממנה תוכלו לבחור באופן ספציפי מטפלים המעניקים טיפול רגשי לילדים בתל אביב. מומלץ לבחור במטפלים באזור המגורים שלכם ומטפלים המתמחים בעבודה עם שכבת הגיל הרלוונטית עבורכם. בנוסף לכך, חשוב לבדוק אילו סוגי טיפול רגשי הם מעניקים, מכיוון שבחירה נכונה תעלה במידה רבה את סיכויי הצלחתו של הטיפול.

טיפול רגשי בילדים צריך להתמודד עם עצם העובדה שלילדים יש יכולת חלקית להביע את עצמם במילים, ובפרט ביחס לאנשים מבוגרים. מסיבה זאת, טיפולים לילדים משתמשים בכלים אקספרסיביים, בעלי אופי יצירתי, שבאמצעותם הילדים יכולים להביע את עצמם באופן מדויק ומתאים יותר, כך שהמטפל הרגשי או המטפלת הרגשית יוכלו לשתף איתם פעולה ולרדת לנבכי נפשם על מנת לעזור להם.

מטפלים מומלצים באזור תל אביב והסביבה – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בתל אביב

בני נוער ומתבגרים עושים את צעדיהם הראשונים בעולם של האנשים הבוגרים, אך מצויים למעשה בתקופת מעבר ארוכה מאוד, וכתוצאה מכך הם מתמודדים עם מגוון של קשיים בגיל ההתבגרות. אלו יכולים להיות קשורים בין השאר גם לדימוי עצמי וביטחון עצמי, קשיים חברתיים, הפרעות חרדה והפרעות דיכאון.

אם אתם מחפשים טיפול רגשי לבני נוער בתל אביב, באתר שלנו תמצאו רשימה מפורטת של מטפלים רגשיים מוכשרים, אליהם תוכלו לפנות בקלות. כדאי לבחור במטפלים מומלצים הקרובים אליכם, אך חשוב מכך – לבחור במטפלים שמעניקים את סוג הטיפול אותו אתם מחפשים, ומטפלים שמתמחים בעבודה עם קבוצת הגיל הרלוונטית עבורכם.

מטפלת רגשית מומלצת באזור תל אביב והסביבה – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בתל אביב

אנשים מבוגרים מתמודדים עם משברים וקשיים רגשיים מורכבים יותר מאלו המתמודדים איתם אנשים צעירים. מסיבה זאת, פעמים רבות יתאימו להם טיפולים רגשיים מעמיקים יותר, שיורדים לשורש הבעיה ושואפים לעקור אותה מן השורש או לכל הפחות להקהות את השפעתה ואת הרגשות השליליים שהיא מעוררת.

ברשימת המטפלים העשירה שבאתר, תמצאו מטפלים רגשיים שמתמחים גם בעבודה עם מבוגרים, בערים שונות בארץ, כולל מטפלים רגשיים בתל אביב. הם מעניקים סוגים שונים של טיפולים, כמו טיפול רגשי CBT, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול רגשי פסיכולוגי – ואחרים. בחירת המטפל והטיפול הנכונים לכם היא הגורם המשפיע ביותר על סיכויי ההצלחה של הטיפול, לכן כדאי להתחשב בכך בהתאם.

מטפל רגשי מומלץ באזור תל אביב והסביבה – כולל טיפול פסיכולוגי

באילו שכונות בתל אביב ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית השכונות בעיר תל אביב, כולל צוקי אביב, רמת אביב, נווה אביבים, נאות אפקה, תל ברוך, קריית שאול, המשתלה, צהלה, נווה שרת, רמת החייל, רביבים, הדר יוסף, מעוז אביב, כוכב הצפון, בבלי, צמרות איילון, הצפון החדש, הצפון הישן, נחלת יצחק, גני שרונה, ביצרון, כפר שלם, התקווה, נווה שאנן, כרם התימנים, נווה צדק, פלורנטין, שפירא, קריית שלום, תל כביר ויפו.

כמה עולה טיפול רגשי בתל אביב?

מחיר של שעת טיפול רגשי בעיר תל אביב משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בתל אביב), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בתל אביב) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור תל אביב והסביבה