טיפול רגשי בדרום

חיפשת מטפלים רגשיים מומלצים באזור הדרום?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים באזור הדרום.

טיפול רגשי לפי אזור מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בדרום

גם ילדים מתמודדים עם קשיים רגשיים, וטיפול רגשי מדויק יאפשר להם להתפתח באופן מיטבי. אם אתם מרגישים שילדכם זקוק לטיפול רגשי מכל סיבה שהיא, באתר שלנו תמצאו רשימת מטפלים עשירה של מטפלים רגשיים שעובדים בדרום הארץ, לרבות מטפלים מומלצים המתמחים בעבודה עם ילדים וילדים בגיל הרך.

הבחירה במטפלים המנוסים בעבודה עם ילדים היא בעלת חשיבות מכרעת בכל הקשור לסיכויי ההצלחה של הטיפול. מטפלים אלו משתמשים בכלים יצירתיים, המבוססים על הבעה, יצירה, משחק ואמנות, או לחילופין נעזרים בבעלי חיים שעברו הכשרה ייעודית, על מנת להעניק טיפול שמתאים במיוחד לילדים. בנוסף, הרשימה המגוונת כוללת מטפלים שיכולים להעניק טיפול בקליניקה, בבית וגם אונליין במידת הצורך, כך שמרחב הבחירה שלכם רחב למדי.

מטפלים רגשיים מומלצים באזור הדרום – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בדרום

ברשימת המטפלים באתר תמצאו רשימה של מטפלים המעניקים טיפול לבני נוער ולמתבגרים. אלו יכולים להיות טיפולים פרטניים או טיפולים משפחתיים, המערבים במהלך הטיפול גם בני משפחה נוספים, כמו הורים ואחים. הרשימה כוללת מטפלים שעובדים בכל הארץ, לרבות מטפלים מומלצים המעניקים טיפול בדרום.

הרשימה מורכבת מאנשי מקצוע כמו פסיכולוגים קליניים, פסיכותרפיסטים, מטפלים באמנות, עובדים סוציאליים – ועוד, שמתמחים במגוון רחב של סוגי טיפול רגשי שונים, לרבות טיפול רגשי CBT, טיפול פסיכו-דינאמי וטיפול באומנות. למען הצלחת הטיפול, חשוב לבחור במטפלים בעלי הכשרה ובעלי ניסיון בעבודה עם מתבגרים ובני נוער, ובמידה ואתם מעוניינים בסוגי טיפול ספציפיים ו/או בשיטות טיפול מסוימות, חשוב להתחשב גם בכך בתהליך הבחירה.

מטפלת רגשית מומלצת באזור הדרום – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בדרום

טיפול רגשי למבוגרים עוזר להם להתגבר על קונפליקטים ישנים ומשברים חדשים. אלו יכולים להיות אישיים, זוגיים או משפחתיים. ברשימת המטפלים שלנו תוכלו למצוא מטפלים מומלצים בדרום, כולל מטפלים שעובדים בשגרה עם אנשים בוגרים, מבוגרים וקשישים בגילים שונים. המטפלים נבחרו על-ידינו בקפידה ואנחנו סומכים עליהם שיעניקו טיפול מצוין.

ברשימה תמצאו מטפלים רגשיים במבוגרים בדרום, שעובדים בשיטות טיפול שונות, ומעניקים סוגים מגוונים של טיפולים המתאימים בפרט לאנשים בוגרים. ביניהם נכללים טיפול רגשי CBT, טיפול רגשי בנוירופידבק, טיפול רגשי פסיכולוגי, טיפול פסיכו-דינאמי וטיפול פסיכואנליטי. ההיצע רחב, וכדאי לבדוק את הרשימה היטב בשביל להגיע למטפל או למטפלת המדויקים לכם ביותר.

באילו ערים בדרום ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית הערים והיישובים באזור הדרום, כולל אופקים, אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, דימונה, ירוחם, מיתר, מצפה רמון, נתיבות, עומר, ערד, קריית גת, קריית מלאכי, רהט ושדרות.

כמה עולה טיפול רגשי בדרום?

מחיר של שעת טיפול רגשי באזור הדרום משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בדרום), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בדרום) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור הדרום