טיפול רגשי בבאר שבע

חיפשת רשימת מטפלים מומלצים באזור באר שבע והסביבה?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים בעיר באר שבע.

טיפול רגשי לפי עיר מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בבאר שבע

המדריך הישראלי לטיפול רגשי מכיל בתוכו רשימת מטפלים עשירה באנשי מקצוע מצוינים, לרבות מטפלים המתמחים באופן ספציפי בעבודה עם ילדים בגילים שונים, שיוכלו להעניק לילדכם טיפול מצוין בבאר שבע והסביבה. טיפולים רגשיים לילדים יכולים להינתן בקליניקה או בבית שבו מתגורר הילד – וכל מקרה לגופו. יש להתאים בין סוג הטיפול ושיטת הטיפול לסוגיה איתה מתמודד הילד ואישיותו.

מטפלים רגשיים בילדים מיישמים סוגי טיפול שמתאימים לילדים, משמע טיפולים שעושים שימוש בכלי טיפול שמדלגים במידה רבה מעל הקושי החלקי של ילדים להביע את עצמם באמצעות מילים בלבד. אלו כלי טיפול שמאפשרים לילד או הילדה להביע את עצמם בעזרת כלי יצירה ואומנות או בעזרת תקשורת עם בעל חיים שעבר הכשרה ייעודית לצורך נטילת השתתפות פעילה בטיפולים.

מטפלים מומלצים באזור באר שבע והסביבה – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בבאר שבע

בני נוער מתמודדים עם קשיים ומשברים שונים כחלק מתהליך ההתבגרות שלהם, ולעיתים גם הם צריכים עזרה של איש מקצוע, כך שיוכלו להתמודד בהצלחה עם כל קושי, לצלוח כל משבר ולהפוך למבוגרים הטובים והמוצלחים ביותר שהם יכולים להיות. ברשימה שלנו תמצאו מטפלים מומלצים המתמחים בעבודה עם בני נוער ומתבגרים, לרבות אלו העובדים בבאר שבע והסביבה.

כשאתם רוצים לבחור מתוך רשימת המטפלים איש או אשת מקצוע שיתאימו בדיוק לכם, חשוב לבחור במטפל רגשי או במטפלת רגשית שמתמחה בעבודה עם שכבת הגיל הרלוונטיים למקרה שלכם, או במקרה זה – טיפול רגשי לבני נוער. יש לתת התייחסות גם לסוג הטיפול – אם אתם מחפשים למשל טיפול באומנות, יש לחפש אנשי מקצוע שמתמחים במתן טיפול זה.

מטפלת רגשית מומלצת באזור באר שבע והסביבה – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בבאר שבע

טיפול באנשים בוגרים ומבוגרים ברמות גיל שונות נוגע בנקודות הרגשיות העמוקות ביותר שבנפש המטופל. סוגי הטיפול המתאימים לטיפול במבוגרים הם לרוב סוגים מעמיקים ולעיתים גם ארוכי-טווח, כמו טיפול רגשי פסיכולוגי, טיפול פסיכו-דינאמי וטיפול פסיכואנליטי. חשוב לבחור במטפל רגשי או במטפלת רגשית שמתמחים בעבודה עם מבוגרים ועושים זאת בשגרה לצורך הפקת תועלת מרבית מהטיפול.

טיפולים רגשיים למבוגרים יכולים להיות טיפולים פרטניים או לחילופין טיפולים זוגיים ומשפחתיים, וזאת בהתאם לסוג הבעיה הרגשית איתה מתמודד המטופל. ברשימה שלנו תמצאו מטפלים שמעניקים טיפול רגשי בערים שונות בישראל, לרבות טיפול רגשי בבאר שבע, וגם כמובן מטפלים המתמחים במתן טיפול לאנשים בוגרים, מבוגרים וקשישים.

מטפל רגשי מומלץ באזור באר שבע והסביבה – כולל טיפול פסיכולוגי

באילו שכונות בבאר שבע ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית השכונות בעיר באר שבע, כולל העיר העתיקה, המרכז האזרחי, הכלניות, סיגליות, נאות אברהם, נאות לון, נווה אילן, נווה זאב, נווה נוי, נחל בקע, נחל עשן, קריית מאיר בץ, שיכון דרום, שכונה א', שכונה ב', שכונה ג', שכונה ד', שכונה ה', שכונה ו', שכונה ט', שכונה י"א ורמות.

כמה עולה טיפול רגשי בבאר שבע?

מחיר של שעת טיפול רגשי בעיר באר שבע משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בבאר שבע), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בבאר שבע) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור באר שבע והסביבה