טיפול רגשי בשרון

חיפשת מטפלים רגשיים מומלצים באזור השרון?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים באזור השרון.

טיפול רגשי לפי אזור מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בשרון

אם אתם מחפשים טיפול רגשי לילדים בשרון – הגעתם למקום הנכון. אצלנו באתר תמצאו רשימה ענפה של מטפלים איכותיים שעובדים באזור השרון, ומתמחים בעבודה עם שכבות גיל שונות, לרבות כמובן עבודה עם ילדים בוגרים וילדים בגיל הרך. דיוק בבחירת המטפל הרגשי או המטפלת הרגשית הוא עניין בעל חשיבות רבה, שמשפיע על סיכויי ההצלחה של הטיפול, לכן חשוב לבחור במטפלים שעובדים בשגרה עם ילדים.

טיפול רגשי בילדים שונה מטיפול רגשי בנוער ובמבוגרים בכך שהוא שם דגש מיוחד על שימוש בכלי הבעה אקספרסיביים וסימבוליים, ופחות על תקשורת באמצעות דיבור. בין הטיפולים הרלוונטיים לילדים ניתן למצוא טיפול במשחק, טיפול באומנות, טיפול בהבעה ויצירה וטיפול בעזרת בעלי חיים. סוגי טיפול שונים יתאימו לילדים שונים ולטיפול בסוגיות רגשיות שונות, לכן גם בחירת שיטת וסוג הטיפול היא קריטית להצלחתו.

מטפלים רגשיים מומלצים באזור השרון – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בשרון

רשימת המטפלים שלנו, המתעדכנת מעת לעת עם מטפלים מצוינים, כוללת אפשרות לבחור מטפלים שעובדים במיוחד עם בני נוער ומתבגרים – ובאופן ספציפי בשרון. חיפוש ברשימה יעזור לכם למצוא את האפשרות המדויקת ביותר עבורכם. בנוסף ניתן לבחור מטפלים מומלצים לפי קריטריונים של סוג טיפול ושיטת טיפול. כשמדובר בבחירת מטפלים רגשיים, הבחירה הנכונה היא הבחירה המתאימה לכם.

טיפול רגשי לנוער יעזור להם לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות, לפתור קונפליקטים אישיים, להתגבר על משברים, להשיג מטרות ולשפר מיומנויות חברתיות. זאת ניתן להשיג באמצעות כלי טיפול שונים, הכוללים שיח בין מטפל למטופל ולעיתים גם כלים אמנותיים. במידה וקיימת בעיה רגשית בגיל צעיר יחסית, חשוב לפתור אותה ולא לתת לה להתעצם ולסחוב אותה גם בגיל מבוגר יותר.

מטפלת רגשית מומלצת באזור השרון – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בשרון

הרשימה שלנו כוללת מטפלים שעובדים בכל רחבי הארץ, כולל באזור השרון, וחלקם מתמחים באופן ספציפי במתן טיפולים רגשיים למבוגרים. טיפולים אלו משתמשים בפסיכותרפיה, משמע טיפול באמצעות דיבור, שלרוב נערכים במסגרת של מטפל-מטופל. מלבד טיפול פרטני, ישנם מטפלים מומלצים המתמחים גם במתן טיפול זוגי ו/או טיפול משפחתי.

קיימים סוגים שונים של טיפול רגשי במבוגרים, כמו טיפול רגשי CBT, טיפול פסיכו-דינאמי וטיפול רגשי בנוירופידבק. חלקם מטפלים בכאן ועכשיו וחלקם הולכים אחורה בזמן ועוקרים בעיות רגשיות מן השורש, לכן ישנה חשיבות רבה להתאמה של סוג הטיפול לגיל של המטופל ולסוגיות הרגשיות איתן הוא מתמודד. בחירה נכונה משולה מבחינה זו לטיפול יעיל ומוצלח.

באילו ערים בשרון ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית הערים והיישובים באזור השרון, כולל דרום השרון, חוף השרון, לב השרון, עמק חפר, אבן יהודה, ארסוף, בצרה, ג'לג'וליה, הוד השרון, הרצליה, יקום, כפר שמריהו, נווה ירק, פרדסיה, תל מונד, טייבה, טירה, כפר יונה, כפר סבא, כפר קאסם, נתניה, קדימה, צורן, צור יצחק, קלנסווה, ראש העין, רמת הכובש, רמת השרון, רעננה, רשפון ושפיים.

כמה עולה טיפול רגשי בשרון?

מחיר של שעת טיפול רגשי באזור השרון משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בשרון), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בשרון) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור השרון