טיפול רגשי בחיפה

חיפשת רשימת מטפלים מומלצים באזור חיפה והסביבה?
הגעת למקום הנכון. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי, טיפול באומנות, טיפול זוגי וטיפולים נוספים בעיר חיפה.

טיפול רגשי לפי עיר מגורים איור

טיפול רגשי לילדים בחיפה

באתר שלנו תמצאו מטפלים רגשיים בעלי ניסיון רב בעבודה עם ילדים בגילים שונים, המתמודדים עם סוגיות רגשיות שונות. הם מעניקים טיפול רגשי בחרדה, טיפול רגשי באוטיזם, טיפול רגשי בהפרעות אכילה – ועוד. בשביל לעשות זאת באופן המתאים ביותר לילדים, מטפלים רגשיים משתמשים בטיפולים המבוססים על כלי משחק, הבעה, יצירה ואמנות, וכמו כן נעזרים גם בבעלי חיים שעברו הכשרה טיפולית.

אם אתם מתגוררים באזור חיפה והקריות, ומחפשים מטפל רגשי או מטפלת רגשית בחיפה, תוכלו למצוא אנשי מקצוע מצוינים ברשימה. למען הנוחות האישית שלכם, כדאי לבחור במטפלים שעובדים קרוב אליכם. כשמדובר בילדים, לעיתים יש צורך שהטיפול יתבצע גם בבית המטופל, לכן יש חשיבות מיוחדת לבחירת מטפלים שעובדים בסביבה שלכם.

מטפלים מומלצים באזור חיפה והסביבה – כולל טיפול באומנות

טיפול רגשי במתבגרים בחיפה

טיפולים רגשיים לבני נוער ומתבגרים יכולים לכלול כלים טיפולים מגוונים, כשהבסיס הוא שיחות בפורמט המוכר של מטפל-מטופל. בחלק מהמקרים משולבים גם כלים אמנותיים, כמו טיפול רגשי בציור וטיפול רגשי בצילום. הטיפולים נערכים לרוב בקליניקה של המטפל, אך במידת הצורך והרצון, חלק מהמטפלים מעניקים גם טיפול בבית או טיפול דיגיטלי אונליין.

בשביל הנוחות שלכם, ובשביל לחסוך זמן נסיעה, כדאי לבחור במטפל רגשי או במטפלת רגשית שעובדים בעיר שלכם. ברשימת המטפלים שלנו תמצאו מטפלים רגשיים בחיפה ובערים נוספות בישראל. בנוסף לפרמטר של מיקום, כדאי לבחור במטפלים שמתמחים בעבודה עם בני נוער ובמתן טיפול לסוגיה הרגשית הרלוונטית עבורכם או עבור המתבגר שלכם.

מטפלת רגשית מומלצת באזור חיפה והסביבה – כולל טיפול זוגי

טיפול רגשי למבוגרים בחיפה

מתגוררים באזור חיפה והקריות וצריכים טיפול רגשי מדויק בידי איש מקצוע מנוסה ומיומן? תוכלו למצוא מטפלים מצוינים ברשימת המטפלים העשירה שלנו. תוכלו למצוא בה גם מטפלים שמתמחים באופן ספציפי בעבודה עם אנשים בוגרים ומבוגרים, וכך לוודא שהבחירה שלכם מדויקת ונכונה עבורכם. בחירה שכזאת, בתוספת טיב התקשורת שלכם עם המטפל, ישפיעו במידה רבה על סיכויי הצלחתו של הטיפול.

טיפולים רגשיים למבוגרים מתבססים על פסיכותרפיה, משמע טיפול בדיבור. לעיתים מתאים לעשות שימוש בכלים מסוג אחר, כמו במקרה של טיפול רגשי בנוירופידבק. את סוג הטיפול יש לבחור על פי סוג ומשך הבעיה ואישיותו של המטופל. הרשימה שלנו כאן בשביל לוודא שהבחירה שתעשו תהיה הטובה ביותר עבורכם.

מטפל רגשי מומלץ באזור חיפה והסביבה – כולל טיפול פסיכולוגי

באילו שכונות בחיפה ניתן לקבל טיפול רגשי?

נכון להיום ניתן למצוא במדריך שלנו מטפלים רגשיים מומלצים במרבית השכונות בעיר חיפה, כולל אחוזה, בת גלים, גבעת אורנים, דניה, הדר הכרמל, המושבה הגרמנית, ואדי ניסנאס, ואדי סאליב, חליסה, כבאביר, כפר סמיר, כרמל מערבי, מרכז הכרמל, נאות פרס, נווה דוד, נווה שאנן, קריית חיים, קריית שפרינצק, רוממה, רמת אלמוגי, רמת הנשיא ורמת ויזניץ.

כמה עולה טיפול רגשי בחיפה?

מחיר של שעת טיפול רגשי בעיר חיפה משתנה בהתאם למסגרת הטיפולית (מטפלים במסגרת פרטית או בשירות הציבורי בחיפה), שכבת הגיל (ילדים, בני נוער או מבוגרים), סוג הטיפול (טיפול CBT או טיפול פסיכולוגי בחיפה) ופרמטרים רבים נוספים.

פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים מומלצים באזור חיפה והסביבה